طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۵

مستند صریح، بی پرده و روشنگرانه «شطرنج با گرگ ها» + دانلود

 بصیرت اجتماعی سیاست پرونده انرژی هسته ای کلیپ و فیلم

//bayanbox.ir/view/2907142353316775517/%D8%B4%D8%B7%D8%B1%D9%86%D8%AC-%D8%A8%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DA%AF%D9%87%D8%A7.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

در این مطلب، مستند بسیار بسیار مهم و خوش ساختِ شطرنج با گرگ ها، کاری از گروه تلوزیونی ثریا، با موضوع مذاکرات هسته ای را خدمت شما عزیزان تقدیم مینماییم.

توصیه میکنیم حتما این مستند صریح، بی پرده و روشنگرانه را مشاهده کرده و تماشای آن را به نزدیکان خود توصیه نمایید.

ضمناً قسمت اول از مجموعه برنامه های مستند گروه ثریا با عنوان از هیروشیما تا لوزان را نیز در پایین جدول قرار داده ایم که میتوانید آن را نیز دانلود نمایید.

راهنمایی دانلود: بعد از باز شدنِ پنجره، کلیک راست کرده و Save as  را انتخاب کنید.

 

ردیف موضوع دانلود
  نسخه با کیفیت خوب  
1 شطرنج با گرگها، بخش اول دانلود
2 شطرنج با گرگها، بخش دوم دانلود
  نسخه با کیفیت عالی  
1 شطرنج با گرگها، بخش اول دانلود
2 شطرنج با گرگها، بخش دوم دانلود
3 شطرنج با گرگها، بخش سوم دانلود
4 شطرنج با گرگها، بخش چهارم دانلود
  نسخه با کیفیت خوب  
1 مستند از هیروشیما تا لوزان دانلود
2 مستند نزدیک تر از نیویورک دانلود

 



 

به نقل از خبرگذاری تسنیم:

به گزارش خبرگزاری تسنیم مستند شطرنج با گرگها، جدید مستند بلند تلویزیونی برنامه ثریا که جمعه شب به روی آنتن رفت چهارشنبه ساعت 22:15 از شبکه 3 بازپخش می شود.
به دلیل تماس های صورت گرفته مردمی با برنامه ثریا و روابط عمومی سیما، مستند برنامه ثریا برای اولین بار از شبکه 3 سیما بازپخش خواهد شد.
لازم به ذکر است بیان ناگفته های این روزهای هسته ای کشور در این مستند با استقبال گسترده مردم مواجه شد به گونه ای که بیش از 10 هزار پیامک متنی برای برنامه ثریا ارسال شده است که در بین مستندهای تلویزیونی و مستندهای برنامه ثریا به گونه ای رکوردشکنی بی سابقه در دریافت پیامک مردمی محسوب می شود.
گزیده ای از پیامک های خواندنی ارسال شده به این برنامه به شرح زیر است
سلام من راننده کامیون هستم میخواهم بدانم امریکا و متحدان جنایکارش چه کاره هستن برای ما تصمیم میگیرن انها در برابر تاریخ و پیشینه ما پشیزی نیستند. نباید ما کوتاه بیایم.
***
من 24 سالمه و مغازه دارم, طی صحبتی که با بازاری هاداشتم,همه خوشحال بودیم ازاین توافق و برداشتن تحریمها, پیش خودمون گفتیم کارهارونق میگیره, اما ممنونم ازتون که اطلاع رسانی کردید,واقعابرنامتون عالی بود, لطفا شرایطی روفراهم کنیدکه امثال من بتونم این برنامه و فیلمشوبه سایرین انتقال بدیم, اجرتون با صاحب الزمان(عج)
***
من به عنوان یک مادر ایرانی حاضرم بمیرم ولی نمی توانم حق فرزندم رانادیده بگیرم،سختی تحریم ها رامیپذیریم ولی انچه بدست اورده ایم را نمیدهیم
**
برادرای عزیز،به خدای علی ماداریم زندگی روباماهی زیر250،300هزارتومن،5نفره سرمی کنیم،جونمون روبه دندون گرفتیم .حاضریم هیچی نخوریم ولی این جوری نشه.همه ی تلاش تون روبکنیدتاپوزاین گرگها زده بشه.
**
سلام مستند شطرنج با گرگ ها خیلی تکان دهنده بود من مادر خانه دار با شش فرزند وشوهر بیکارم خیلی سختی کشیدم بیشتر از این هم میتونم به خاطر میهنم سختی بکشم...
باعرض سلام.نظربچه های خرم اباد اینه که تا اخرین قطره خون خودمون پا ی کشورمون هستیم از مسئله هسته ای کوتاه نیایید این کشورها فقط نابودی ایران رو می خوان ... با این برنامه تلویزیون همه مردم اگاه میشن میفمن که شما دلیر مردان چقدر زحمت می کشید خدا قوت یا علی
**
با سلام وتشکر ازبرنامه روشنگرانه وخوبتان به عنوان یک کارگر 43ساله با انبوهی ازمشکلات متعدد حمایت خودم را به هر طریق ممکن حتی با تقدیم خونم از انرژی هسته ای کشورم اعلام میدارم ....پخش این برنامه درساعات پر بیننده وتکرار پخش ان شوند
**
به خداقسم ماکشاورزهای استان فارس این چند سال اخیر آنقدرزیان دیده ایم ولی حاضرنیستیم زیربار غیرازایرانی برویم!محمدی از جهرم.
**
لرهای کهگیلویه و بویراحمد تک تیراندازهای مادر زادی هستند که جان خود را در خشابهایی از غیرت و تعصب کرده اند گوش به فرمان سید خراسانی اند
**
سلام ببینید من 54سالمه داری 4فرزند میباشم 2دختر 2پسر ومستاجر 1سال هم هست کرایه ام عقب افتاده وحتی 1کیلو برنج هم ذخیره ندارم ولی ازمقامات ارشد نظام وحتی ازمقام رهبری خواهش میکنم از حقوقمان عقب نیائید.
**
باسلام ممنون ازاین برنامه که چه زیبا برای ما روشن کرد واقعیت پروسه انرژی هسته‌ای را. من یک زن خانه دار هستم وباهمه شرایت اقتصادی زندگی را اداره میکنم. من شرایت خیلی سختتر را تحمل میکنم
**
سلام من یک کارگرهستم وبه سختی زندگیم رامی گذارم دارای پنج نفر خانواده وبیکارشماکه این برنامه ثریاراتهیه کردید ومیدانید این گرگ سفتان بامااین چنین کردندومیکنند
**
من جوان افغان هستم.ایران همیشه موفق بوده و هست.به یاری مهدی فاطمه پیروزی از آن اسلام است..زنده باد اسلام.زنده باد رهبر.
**
باسلام ازطرف یک روستای پنج هزار نفری ب رئیس جمهورمیگوییم مراقب باشید با گرفتن چند تحریم،حقوقمان از بین نرود. از طرف روستای پنج هزار نفریه استان گلستان.
باسلام-من یک کارگرساده هستم و حتا بیمه هم نیستم و گرانی مرابه گریه انداخته ولی باهمیه سختیها ازاین کشورهای گرگ صفت فریب نخورید ازحقه مادفاع کنید:باتشکر
وقتی با دختر11 ساله ام این برنامه را می دیدم،وبرای او بیان میکردم،باحالت خاصی گفت:بابا،زنگ بزن،بگو ،نماینده ما(ایران)قبول نکنه.ما حاضریم سختی بکشیم
**8
سلام من یک جوان20،19 ساله روستایی هستم میخواهم بدانم واقعا بااین توافق چقدر محدودیت پیدا می کنیم؟لطفاجواب دهید تا30سالگی من{1404}(انشاأ...)به ساخت نیروگاه هسته دست پیدا می کنیم وبه ‏HIتکنولوژی های مرتبت بااون دست پیدا کنیم؟
**
سلام بادیدن مستندشطرنج باگرگهاناگاه به یادپدرم افتادم خدابیامرزدش تالحظه آخرسفارشمون میکردمثل برادرشهیدمون بهتره که زیر بار حرف زور نریم.
**
سلام و عرض ادب و احترام و خدا قوت به دست اندر کاران و تولید کنندگان برنامه فوق العاده عالی ثریا من ی پسر ١٨ ساله هستم ،مسائل هسته ای ایران برام جالبه و معمولا پیگیری میکنم بیشتر از طریق تلویزیون برای اولین بار برنامتون رو نگاه میکنم ،برنامه شطرنج با گرگ ها ،فوق العادست بسیار اطلاعات خوبی کسب کردم واقعا روشن شدم خیلی چیز ها رو فهمیدم یعنی واقعا دارم میگم واقعا عالیه برنامه ،خیلی ممنون از این... در واقع... روشن سازی ای که انجام میدین واقعا استفاده کردم... خیلی متشکرم موفق باشید
سلام. باتشکر ازبرنامه خیلی خوبتون .منتظر برنامه بعدی شما هستیم از اینکه زحمت می کشید تامردم بیشتر پی به زحمتهای دانشمدان ببرنند .خسته نباشید .خانه دارهستم 57 ساله
**
کاش برنامه خوبتون تبلیغات بیشتری داشته باشه تا همه ببینند واقعا بینش آدم رو عوض میکنه ممنون حمزه محمدپور تهران
**
با سلام من یک کشاورز ساده هستم ....گرسنگی میکشیم اما از پیشرفت دست بر ندارید ... کامبیز رحیمی هستم از شهرک ابرج
**
بسسسسسسسسسسیار عالی.البته نه همه قسمتهای ثریا،این دومین قسمت یعنی بعد از قسمت موشکی بود که واقعا بیننده رو میییییییکشه سمت خودش! اگه همه برنامه های تلوزیون این چنین ساخته می شد،یقینا درب ماهواره ها و بی بی سی ها به طور اتومات گل گرفته می شد! ولی بی نهایت افسوس از اییییییییینهمه هزینه های بی ثمر...
با این که من و خانواده ام هم مثل خیلی از مردم ایران تحت فشار شدید اقتصادی هستیم اما با این وجود هرکز خواهان رفع تحریم ها به هر قیمتی نیستیم.بهتر است مسئولین بیشتر به فکر اصلاح اقتصاد این مملکت از داخل باشند.
**
این خیلی مسخره است که این برنامه برای تلویزیون های خاموش و مردم خوابیده پخش بشه.واقعا نامردیه اگه وقتشو عوض نکنید تا همه مردم ببینند.
**
باسلام من یک چوپان بی سوادهستم ازروستای دلخان سپیدان وقتی امریکا بانی این همه جنایت شده میشه از اون اعتمادکرد خوبی به کسی کن که بشناسدخوبی ازبدی (وگرنه پیش رفت حق هرانسانی هست من که بی سوادهستم درتعجبم که بخدا با ما کنار بیاد خلاصه من که چوپانم نمیتونم گوسفندانم راچرا نبرم که گرگ هست مجبورم حواصم جمع کنم
**
سلام زمان پخش برنامتون خوب نیست این برنامه نباید جمعه شب وساعتای اخرشب پخش بشه,حقش بود بجای اخبارساعت21پخش بشه,لطفا یه ساعت مناسبتر وبااعلان قبلی بازپخش کنیدممنون
**

سلام تمام فیلمها صد دفعه تکرار میشود این برنامه ثریا را در تمام شبکه ها پخش کنید تا انهایی که درایران موافق توافق هستند بدانند با این کشورها توافق معنی ندارد
سلام.خسته نباشید ممنون. از برنامه خوبتون. از اینکه اطلاعات خوبی به ما دادین. خیلی مفید بود وخیلی منو آگاه کرد.امیدوارم خیلی بیشتر از این نوع برنامه ها پخش شود.بیابانی هستم دانشجو ی ارشد مدیریت
***
باسلام ضمن تشکرازشما چرااین برنامه رادیروقت پخش کردید واطلاع رسانی خوبی راجب پخش این برنامه نکردید روزجمعه یک وقت خوبی رابرای پخش اینجوربرنامه انتخاب کنید متشکرم.
**
سلام مستند شطرنج باگرگها رو کامل نتونستم تماشاکنم اما بخشی که موفق به دیدن شدم بسیار جالب و قابل تأمل بود و جنبه ی آگاه سازی آن بالا بود لطفا درمورد تکرار زمان پخش آن اطلاعرسانی بفرمایید ،بسیار ممنونم از زحمات تهیه کنندگان این مستند
**
مجموعه مستند ثریا باب طبع خیلی از مردم ایران قرارگرفته.اما مشکل اساسی صدا سیما این هستش که یک مجموعه فیلم یا سریال در یک شبانه روز سه تا چهار بار باز پخش میشه اما مستند ثریا با محدودیت زمانی باید پخش بشه. سید محمود اصغر میری از ارومیه.
انتهای پیام/

 

نظرات (۵)

    • پاسخ:

      سلام
      لینک جایگزین خدمت شما دوستان تقدیم شد
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      بسیار سپاسگزار حمایت و تشویق شما دوستان عزیز هستیم
      یا علی
  1. سلام. خدا قوّت. اگر لطف کنید و مستند از "هیروشیما تا لوزان" رو هم روی سایت بگذارید ممنون می شم.
    یا حق
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      مستند از هیروشیما تا لوزان هم تقدیم شد
      یا علی