طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۷

نرم افزار آموزش تایپ ده انگشی + دانلود

 عمومی

//bayanbox.ir/view/6652004364466032013/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%BE-%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C.png

بسم الله الرحمن الرحیم

همان طور که در مطلب «بهترین روش ثبت دروس» نتیجه گیری کردیم، لازم است همه ما به مهارت تایپ ده انگشتی مسلط شویم. بنابراین بر خود لازم دانستیم نرم افزاری کاربردی را در اختیار شما دوستان قرار دهیم که به کمک آن در مدت زمان بسیار کوتاهی به تایپ ده انگشتی مسلط شده و از محاسن آن بهره مند شوید.

توصیه ما این است که قبل از استفاده از این نرم افزار، توضیحات و مطالب مطرح شده در مطلبِ «بهترین روش ثبت دروس» را مطالعه کرده و سپس این نرم افزار را دانلود نمایید.

از لینک زیر میتوانید این نرم افزار کاربردی را دانلود کنید.

 



 

دانلود نرم افزار آموزش تایپ ده انگشتی

 

یکی از مخاطبین محترم، سایتی برای آموزش تایپ ده انگشتی معرفی کردن که دیدیم خیلی مفیده از اون هم میتونید استفاده کنید به آدرس زیر:
 

 


مطالب مرتبط:

نرم افزاری دیگر برای آموزش تایپ ده انگشتی (جدید)

نظرات (۷)

  1. با سلام و احترام و سپاس از سایت خوبتون
    ما 3 دانشجو هستیم که یک سامانه آموزش تایپ طراحی کردیم که بصورت آنلاین و رایگان کاربرا می تونن تایپ رو با اون یاد بگیرن.

    در صورتی که صلاح دونستین خوشحال میشیم توی سایتتون معرفی کنید و کنار مطلب بالا ذکر کنید.

    تایپو سامانه هوشمند آموزش تایپ :
    https://typeo.top

    ممنون از شما
    • پاسخ:

      سلام با سپاس از زحمات شما دوست عزیز
  2. سلام مطلب خیلی جالبی بود لذت بردم. یه نرم افزار ایرانی آموزش تایپ با نام انگشتان طلائی هم تازگیا ساخته شده مخصوص آموزش تایپ ده انگشتی فارسیه امکاناتش هم خیلی زیاده کتاب، فیلم، بازی آموزشی و غیره داخلش هست خیلی عالی روش کار شده به دوستان توصیه می کنم ببینن
    با تشکر از سایت خوبتون
    • پاسخ:

      سلام
      با تشکر از نظر مفید شما دوست عزیز
      این نرم افزار رایگان است؟
  3. دانلود و اجرا کردم؛ممنون؛ نرم افزار خوبیه؛ ولی در کل فراگیری تایپ به صورت استاندارد حوصله میخواد. باید کمی حوصله بخرج داد چون دانستن صِرف نیست؛ فن و صنعته و نیاز به تمرین و ممارست عملی داره، البته بعد از فراگیری خیلی شیرین و راحت میشه...
  4. دوباره نصب کردم این بار جلو میره ولی فقط اسپیس ها اشکال میگیره! کلا هر حرفی به جا ش بذارم درست میگیره! اگر براتون مقدوره راه حلی ارایه بدید با توجه به حدسی که در اشکالات زدید. اگر هم نه جایی رو برای پرسش معرفی بفرمایید. تشکر.
    • پاسخ:

      احتمالا علت این است که این نرم افزار با بعضی از سیستم عامل ها هماهنگ نیست
      اگر برای شما مقدور است جستجو کنید شاید نرم افزار بهتری برای این منظور پیدا کردید
      اگه پیدا شد میتونید از طریق سایت طلبگی تا اجتهاد، اون رو به همه بینندگان هدیه کنید
      یا علی
  5. سلام مجدد
    متوجه فرمایش شما هستم ولی منظور بنده چیز دیگری هست تایپ انگلیسی رو کامل انجام میده به همین شیوه ای که فرمودید ولی مشکل در تایپ فارسی روی کیبور نشون میده که جای انگشت کوچک دست کجا باشه همین روی دگمه های شیفت و / و مثلا تمرین اول که :ششش ششش ششش ...." هست خط سفید چشمک زن زیر ش اول ایستاده و زبان کیبور رو هم تغییر میدی و هر چی شین رو میزنی هیچ تغییری ایجاد نمیشه! فقط صدای بوق بوق میاد! و تعداد خطا رو یک ثابته! ایا اشکال در نصبه؟ دوبار نصبش کردم. و یا باید در طی مراحل نصب گزینه خاصی انتخاب بشه؟
    تشکر از راهنمایی شما
    • پاسخ:

      سلام
      شاید اشکال در نصب یا ناهماهنگی برنامه با سیستم عامل شما یا نصب نبودن کیبورد فارسی در کامپیوتر باشد

  6. سلام 
    ممنون از شما
    ببخشید دانلود و نصب کردیم ولی هرچی تایپ میکنیم فایده نداره یعنی از حرف ش تو تمرین اول اون طرف تر نمیره! علاوه بر نصب باید کار دیگری انجام بشه. خواهشا راهنمایی بفرمایید
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      به کیبوردی که در نرم افزار نمایش داده شده است دقت کنید
      هر دکمه ای که روشن شد به این معناست که باید آن دکمه را فشار دهید
      احتمالا شما باید دکمه اسپیس را میزدید اما نزدید
      مجددا امتحان کنید