طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

سخنرانی بی سابقه دکتر عباسی / از نفوذی های دولت یازدهم تا فشار بر قوه قضاییه !

 بصیرت اجتماعی سیاست کلیپ و فیلم

//bayanbox.ir/view/1356243104177577862/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

بسم الله الرحمن الرحیم

در این مطلب، کلیپی بسیار زیبا از سخنرانی استاد حسن عباسی، که در نقد عملکرد دولت، نفوذی‌های دولتی و فشارهای وارده بر قوه قضائیه سخن میگوید را خدمت شما دوستان تقدیم میکنیم.

بخش هایی از این کلیپ:

  • ما آمریکا را از در انداختیم بیرون شما دارید از پنجره واردش میکنید
  • یک بار از دهان دولتمردان ایران نمیشنوید که بگویند آمریکا دشمن است
  • وزارت اطلاعات باید مشخص کند که چه کسانی به عنوان سبزها و اصلاح طلب و ... نامه به آمریکا زدند و برای تحریم راهنمایی کردند
  • 99 درصد سبزها الان مسئولان دولتی هستند
  • دفعه قبل در صدر اسلام کوتاهی کردیم، ائمه خانه نشین شدند، این بار در مقابل انحراف جناح اصلاح طلب که میخواهد عمیقا لیبرالیزم را نهادینه کند و پای آمریکا را در ایران باز کند، ما سکوت نخواهیم کرد!!!

همچنین میتوانید در این مطلب، کلیپ بسیار مهمِ من مدیر جلسه‌ام را که در کلیپ، دکتر عباسی به آن اشاره کرده است را دریافت نمایید.

سخنرانی بی سابقه دکتر عباسی در نقد دولت + مستند من مدیر جلسه‌ام
عنوان دانـــــلــــــود 

سخنرانی دکتر عباسی در نقد دولت

مرداد 94

دریافت

من مدیر جلسه‌ام

ناگفته‌هایی از جلسه خصوصی رهبری با نمایندگان کاندیداهای انتخابات سال 88 و حضور فعالین فتنه‌ی حاضر در این فیلم، هم اکنون در دولت

دریافت

مطالب مرتبط


  1. کلیپ و فیلم
  2. پرونده انرژی هسته ای
تعداد بازدید: ۴۶۰۲