طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۳

آموزش تایپ ده انگشتی + دانلود نرم افزار (جدید)

 علمی عمومی

//bayanbox.ir/view/6874754060655881815/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%BE-%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%B4%D8%AA%DB%8C.jpg

تایپ ده انگشتی، برای کسانی که قصد دارند اطلاعات و مطالب درسی خود را در رایانه شخصی ذخیره سازی کنند، بسیار حائز اهمیت است و بعد از یادگیری، به کاری بسیار لذت بخش تبدیل میشود.

ما در این سایت دو نرم افزار سودمند جهت آموزش تایپ ده انگشتی به شما مخطبین طلگبی تا اجتهاد تقدیم کرده ایم که میتوان به کمک آنها، به این مهارت بسیار مفید و مهم دست پیدا کنید.


 

توضیحات:

دوستانی که rappid  تایپ رو دانلد میکنند ممکنه موقع اجرا روی سیستم به خصوص ویندوز 7 مشکل داشته باشند و از روی حرف ش تکون نخوره یا به حروف فارسی حساس نباشه یعنی اشتباهم بزنی درست بگیره و فقط روی فاصله حساسیت نشون بده یعنی کلید space  برای رفعش زبان ویندوز رو فارسی کنید:

قسمت :
cokntrol panel
regien and language
زبانه administarative
قسمت  change sistem local
زبان فارسی رو انتخاب کنید.
ان شاالله مشکل حل میشه.
 
یکی از مخاطبین محترم، سایتی برای آموزش تایپ ده انگشتی معرفی کردن که دیدیم خیلی مفیده از اون هم میتونید استفاده کنید به آدرس زیر:
 


 
عنوان دریـــــافت تصویر

نرم افزار

تایپ سریع

ده انگشتی (جدید)

دریافت

نرم افزار

آموزش تایپ

ده انگشتی

دریافت
برچسب ها تایپ ده انگشتی

نظرات (۳)

  1. سلام علیکم
    ممنون از مطالب بسیار مفیدتون
    این سایت خیلی مفیده. حتما جهت یادگیری یا افزایش سرعت سر بزنید
    http://typekadeh.com

    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج
  2. عرض سلام 
    دوستانی که rappid  تایپ رو دانلد میکنند ممکنه مقع اجرا ری سیستم به خصوص ویندوز 7 مشکل داشته باشند و از روی حرف ش تکون نخوره یا به حروف فارسی حساس نباشه یعنی اشتباهم بزنی درست بگیره و فقط روی فاصله حساسیت نشون بده یعنی کلید space  برای رفعش زبان ویندوز رو فارسی کنید:
    قسمت :
    cokntrol panel
    regien and language
    زبانه administarative
    قسمت  change sistem local
    زبان فارسی رو انتخاب کنید.
    ان شاالله مشکل حل میشه.
    ضمن عذر خواهی از مدیر سایت به نظر میرسه این مشکل برای این نرم افزار فراگیره گفتم مطرح کنم اگ کسی مشکل داره برنامه هاش به تاخیر نیافته و معطل نشه.
    در پناه امام عصر باشید.
    • پاسخ:

      سلام 
      با تشکر از توضیحات شما دوست عزیز
      به توضیحات مطلب اضافه میشود.