طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۵

تمرین صرف برای تعطیلات دهه اوّل محرّم

 علمی صرف تمرینات پایه 1 دروس حوزوی

//bayanbox.ir/view/459442920771739974/%D8%AA%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%86%D8%A7%D8%AA-%D8%B5%D8%B1%D9%81.png

سلام.

السّلام علیک یا اباعبدالله

ضمن عرض قبولی عزاداری های همه عزیزان، با توجّه به تعطیلی دروس در ایّام دهه اوّل محرّم و برای این که دوستان طلبه از درس های خوانده شده فاصله نگرفته و خود را برای درس های آینده آماده کنند؛ تمرین زیر خدمت عزیزان ارائه می گیرد.

لازم است همه بزرگواران، تمرین اوّل را که صرف فعل است در دفتر خود انجام داده و تمرین دوم را در یک برگه A5 یادداشت کرده و در روز اوّل بعد از تعطیلات تحویل دهند. همچنین پیش مطالعه و مطالعه ای که در شماره 3 و 4 گفته شده، حتماً انجام شود تا بتوانیم کلاس را بعد از تعطیلات با کمک هم پیش بریم.

ملتمس دعای خیر همه دوستان در این ایّام هستم.

دریافت

نظرات (۵)

  1. سلام
    ببخشید من کجا می توانم دفتر حل تمارین صرف وجزوه صرف تهیه نمایم.دفتری که تمارین صرف را حل کرده باشد چاپ93یا94 باشد
  2. سید هاشمی نسب

    سلام
    کاش همه طلاب اساتید وروشهایی شبیه روش مدرسه معصومیه داشتند تا الان این همه عقب نباشیم
  3. سلام.خسته نباشید.
    پس چی شد؟
    چرا بارگذاری نمیکنید؟
    باور کنید خیلی وقته منتظریم!

  4. سلام.خوبید الحمدلله ؟ جسارتا ما خیلی وقته منتظریم صوت دروس بارگذاری میشه؟ چون لیست دروس اساتید سایت و قرار دادید ! اگر تو ایام محرم حداقل بعضی از دروس همچون ؛ سیوطی و مغنی و منطق مظفر رو بارگذاری کنید؛ ممنون میشیم ! اجرکم عندالله