طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

امکان دانلود کتب درسی جدید حوزوی در سایت مرکز تدوین کتب حوزه

 علمی کتابخانه دروس حوزوی دانلود کتاب

//bayanbox.ir/view/5601549117355259656/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D8%AA%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87.png

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله آرزوی دیرینه ی تهیه کتب درسی جدید و روزآمد در حوزه های علمیه ی کشور چند سالی است به صورت جدی تر در حال پیگیری است. بعد از خبر خوش انتشار کتاب صرف جامع کاربردی آقای عبدالرسول کشمیری در سالهای اخیر شاهد تدریس آزمایشی کتب درسی جدید حوزه های علمیه هستیم. متن پی دی اف PDF این کتاب از اینجا قابل دانلود است. ان شاء الله صاحب نظران با نظرات خود این مرکز را در ارتقاء این کتب یاری رسانند تا سربازخانه ی امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا با کتب قوی تر و غنی تری تجهیز گردد.

 

 



 

 

نظرات (۱۷)

  1. امیرحسین خوبکار

    با سلام خدمت شما کتاب جدیدی به نام المختصر فی الفقه وارد نظام جدید شده و داره تدریس میشه صوت این درس رو اگر میشه بذارین
  2. سلام، خدا قوت

    ای کاش اول خودتون کتاب رو دانلود میکردید بعد به بقیه معرفی میکردید. این هم اسمش صرف کاربردیه ولی این کجا کتاب آقای کشمیری کجا...
  3. علیرضا شاکری

    سلام چطور میتونم جواب سوالات درس اخلاق پایه اول .
    جلد دوم آداب فردی و علم آموزی رو دانلود کنم
    • پاسخ:

      سلام بعیده حل المسائل داشته باشه..حیف شما که دنیال حل المسائلی....
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      خدا قوت بسیار عالی

    • پاسخ:

      سلام
      ظاهرا سایتی برای این منظور وجود ندارد
  4. با سلام و خدا قوت خدمت دوستان زحمتکش در این سایت محترم.
    من طلبه سطح 4 حوزه علمیه هستم. چند وقتی است که با این سایت به صورت خیلی اتفاقی آشنا شدم. از طرفی نارحتم که چرا اینقدر دیر با این مباحث آشنا شدم و از طرف دیگر بسیار خوشحالم که چنین سایتی مفیدی هست و دوستان عزیز ما در قم با اخلاص هر چه تمام مطالب ناب از اساتید محترم را به اشتراک می گذراند. فقط دوست داشتم در ادامه چند نکته را عرض کنم.
    اول اینکه من سلسله جلسات استاد بغدادی در خصوص مقدمات 14 گانه برای ورود به منطق مظفر را گوش و تایپ نمودم. کار این استاد و دوستانی که زحمت ظبط و نشر آنها را کشیدند واقعاً ستودنی است باشد که مورد قبول حضرت دوست افتد. جناب آقای بغدادی در ضمن تدریسشان از فایلی نام می بردند که حاوی مقالات و کتب مختلفی در زمینه منطق بود که فرمودند این فایل را دوستان حاظر در آن جلسه هم دارند. ضمن تقدیر بی حصر از همه عزیزان می خواستم بدانم برای دسترسی به آن فایل بایستی چه کار کنم. دوم اینکه ایشان فرمودند جناب استاد یزدان پناه در خصوص فلسفه کارهای خوبی انجام دادند اگر مطالب ایشان اعم از صوت یا مقاله و کتب، را به سایت اضافه نمایید به عمق بخشی هر چه بهتر مطالبتان اضافه کردید. در پایان بازهم مایلم از خدمات هم کسانی که در این راه زحمت کشیدند، تشکر نمایم و آرزوی توفیق هرچه بیشتر برای شما عزیزان را دارم.
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      سپاس از شما دوست عزیز
  5. با سلام به همه دوستان
    آدرس سایت تدوین کتب حوزوی
    http://tmd.ir
    می باشد که البته در قسمت اینجا هم قابل دسترسی بود.
  6. سلام.خدا قوت.اگه میشه لطف کنید صوت کتابهای سفیران هدایت رو هم بزارید.خیلی ممنون
  7. میشه بفرمایید منطق یکی که در صوت دروس تدریس میشه از چه کتابیه؟
    • پاسخ:

      سلام علیکم
      کتاب استاد منتظری مقدم
  8. اون صرف کاربردی ای که توی اون سایت ئه هست مال کس دیگه ست، طلبه باید دقیق باشه.
    • پاسخ:

      سلام برادر
      سر کار نگذاشتیم. با دقت متن رو مطالعه بفرمایید لینک رو می یابید. طلبه باید دقیق باشه..
      التماس دعا
  9. The page cannot be found

    سلام ببینید شما میتونید دانلود کنید؟
    ممنون از ارایه مطلب  
    • پاسخ:

      سلام
      در مطلب نوشته شده است که از اینجا میتوانید به آن سایت مراجعه کنید