طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۳

حجت الاسلام و المسلمین ملکی در رسانه ها

 مدرسه معصومیه(س) اخبار مدرسه آشنایی با اساتید و بزرگان حوزه علمیه اساتید

//bayanbox.ir/view/2798246153139316724/%D8%AD%D8%AC%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%AD%D9%85%DB%8C%D8%AF-%D9%85%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%87%D8%A7.png

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به شما دوستان طلبگی تا اجتهادی. در این مطلب پایش مختصری راجع به مدیر محترم مدرسه علمیه معصومیه انجام دادیم و لینک بعضی از مطالبی که در فضای مجازی از ایشان منتشر شده است را خدمت شما دوستان تقدیم میکنیم.

 

حاج آقا ملکی یا به تعبیر رسمی حجت الاسلام حمید ملکی، مدیر مهربان و صمیمی مدرسه، در رسانه ها یک شخصیت ناشناخته نیست. شما میتونید ایشون رو در رسانه ها با آدرسهای زیر پیگیری بفرمایید.

 

در رادیو معارف

در حوزه نیوز

در سایت راسخون

در سایت مرکز تخصصی تفسیر

در سایت اندیشوران حوزه

ستاد قرآنی احسن الحدیث

خبرگزاری رسا

 


مطالب مرتبط:

  1. جلسه انس با طلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین ملکی رئیس محترم مدرسه علمیه معصومیه + گزارش تصویری
  2. هدف ازطرح اسلام رحمانی حذف روحیه مقاومت و ترویج تساهل و تسامح است / مصاحبه حجت الاسلام و المسلمین ملکی با خبرگذاری مهر در نقد اسلام رحمانی

نظرات (۳)

  1. سلام. خداوندبر توفیقاتشان بیفزاید، ایشان انسانی مجاهد ودلسوز می باشد. خیلی پرکار، کاش اکثر روحانیون چنین بودند. انشاءالله مسولیت های زیاد اورا از تربیت شاگردان باز ندارد.