طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۳

جزوه نحو مقدماتی

 علمی نحو 1 نمودار و جزوه محصولات پایه 1 دروس حوزوی جزوه

//bayanbox.ir/view/2902141952279449208/%D8%AC%D8%B2%D9%88%D9%87-%D9%86%D8%AD%D9%88-%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA%DB%8C.png

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام به شما دوستان عزیز. در این مطلب جزوه ای پیرامون «نحو مقدماتی» خدمت شما دوستان تقدیم میگردد. نکته شایان توجه این که این جزوه توسط یکی از مخاطبین خوب سایت ارسال شده است و به همین وسیله به شما عزیزان اعلام میکنیم که شما هم میتوانید محصولاتی که تولید میکنید و احساس میکنید که برای سایر طلاب مفید است را از طریق سایت «طلبگی تا اجتهاد» به دست خیل مشتاقان و طلاب عزیز برسانید و از اجر و ثواب آن بهره مند شوید.

متن پیامِ آقای رضا والی بِگی به سایت طلبگی تا اجتهاد:

سلام علیکم.
عرض ادب و خسته نباشید خدمت برادران بزرگوارم در گروه طلبگی تا اجتهاد.
بنده طلبه ای هستم که با لیسانس وارد حوزه علمیه و کارزار جهاد علمی شده ام و در طول این مدت از مطالب ارزشمند شما استفاده های فراوان کرده ام. برای نمونه
جزوه ی بخش عربی کتاب صرف ساده را امسال به مدرسه محل تحصیل ارایه کردم و بسیار با استقبال همراه شد و منبعی برای امتحان پایه یک قرار گرفت.
برخود لازم دانستم از این به بعد اگر تلاشی در نوشتن و تحقیق داشتم به شما پیشکش کنم تا اگر مفید بود برای طلاب مورد استفاده قرار بگیرد. برای شروع هم جزوه ی "نحو مقدماتی" را در نظر گرفتم. امیدوارم مورد قبول قرار بگیرد.

 

با آرزوی توفیق فراوان برای شما برادران گرامی.
التماس دعا.
رضا والی بگی

 



 

با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد به منظور فرج آقا امام زمان عج و سلامتی رهبر عزیزمون

و سلامتی آقای رضا والی بگی دانلود بفرمایید

 

  دانلود جزوه نحو مقدماتی 

 

!!! لطفا نظرتون رو راجع به این محصول در قسمت نظرات به ما هدیه کنید !!!

 
 


مطالب مرتبط:

  1. نمودار درختی کامل کتاب نحو مقدماتی
  2. نمودار ساختار کتاب صمدیه + حدیقه اولی
  3. نمودار متن عربی صمدیه
  4. جداول و نمودارهای مفید استاد روح الله راسل
  5. نمودار کامل اعراب و بناء
برچسب ها نحو مقدماتی

نظرات (۳)

  1. سلام
    خداقوت سایت پر باری دارین .
    کاش کانال رسمیتون توی سروش میبود
    • پاسخ:

      سلام برادر
      ایشالا کانال سروش هم راه میفته...
      دعا بفرمایید
  2. سلام علیکم
    از گروه طلبه تا اجتهاد و آقا رضا والی بگی عزیز بابت نشر مطالب بسیار ارزشمند درسی تشکر میکنم ان شاءالله در صراط مستقیم مستدام و ثابت قدم باشید.
    یا علی