طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۱

دانلود مجموعه پوستر از بیانات ناب حضرت آیت الله کاظم صدیقی حفظه الله

 محصولات سیاست پوسترهای با کیفیت

//bayanbox.ir/view/5020051406865163330/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%A2%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D8%B5%D8%AF%DB%8C%D9%82%DB%8C.png

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله شیخ کاظم صدیقی حفظه الله از آن دسته علمایی هستند که مثل اساتید بزگوارشان بین عرفان و انقلابی گری جمع فرموده اند. خداوند ایشان را محفوظ بدارد و برکات ایشان را بر طلاب حوزه های علمیه و ملت عزیز ایران روزافزون قرار دهد ان شاء الله. در ادامه چند پوستر از بیانات این عالم عزیز و بزرگوار تقدیم می گردد.

 پوستر شماره یک : ذکر یونسیه

ذکر یونسیه از اذکار خاصی است که گفتن متعارفش نسخه عمومی است. در کتاب شریف خصال، نوشته شیخ صدوق (ره) آمده است که امام صادق (علیه السلام) می فرماید: من از چهار گروه در عجب هستم که چرا به چهار چیز پناه نمی برند. یک گروه افراد مغموم هستند. ( انسان هایی که در فضایی باز هستند ولی در درون گرفتار هستند،) چرا به ذکر یونسیه پناه نمی برند. مرحوم آیت الله آقا میرزا جواد آقای ملکی می فرمودند که: استاد ما می فرمود من هیچ چیزی را برای اهل مراقبه به اندازه دوچیز پرنور و با اثر نیافتم. یکی سجده طولانی و دیگری گفتن حد أقل چهار صد بار (لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ) در شبانه روز است. آقای میرزا جواد آقای ملکی تبریزی می فرمود: استاد شان مرحوم ملا حسین قلی همدانی در یک سجده هزار بار این ذکر شریف را می فرمودند. از مرحوم آیت الله میرزا علی آقای قاضی، آن اکسیر اعظم خدا که گوهر های قیمتی ناب و عالم گیری مثل علامه طباطبایی(ره) و آیت الله بهجت(ره) را تربیت کردند، نقل است که خود ایشان یا استادشان آقا سید احمد کربلایی،‌ گاهی در یک سجده سه هزار بار همین ذکر (لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَکَ إِنِّی کُنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ) را می فرمودند.

درس اخلاق پنج شنبه 8خرداد ماه جامعه علمیه امیرالمومنین(علیه السلام)

پوستر ذکر یونسیه در بیان آیت الله صدیقی

 

 پوستر شماره دو : در بین الطلوعین ظهور قرار داریم...

چه کسی فکر می کرد قدرت 2500 ساله شاهنشاهی به دست یک روحانی بدون هیچ اسلحه ای از بین برود و نظامی به وجود آید که مقدمه ظهور امام زمان سلام الله علیه است..انقلاب اسلامی جلوه ای از ظهور امام زمان (عجل اله تعالی فرجه الشریف) است و ما در بین الطلوعین ظهور قرار داریم و تا دمیدن فجر زمانی باقی نمانده است.

از بیانات حضرت آیت الله صدیقی حفظه الله درجلسه اخلاق پاسداران و بسیجیان سپاه   تهران 13 بهمن 93

 

پوستر دو بین اطلوعین ظهور در بیان آیت الله صدیقی

 


پوستر سه : در حال بازسازی وابستگی دوره های قاجار و پهلوی هستند....

حالا دوباره بحث پیوستن به جامعه جهانی  شروع شده است و برخی ها فکر می کنند که مگر می شود کسی قدرت بزرگ آمریکا را نادیده بگیرد و خودش زنده باشد! شماها زنده نیستید که این گونه حرف می زنید! اگر حیات انقلابی داشتید، اگر باور حسینی داشتید، اگر باور  ولایی داشتید، شما هم مثل امام راحل می گفتید آمریکا باید زیرپا له شود. پیوستن به جامعه جهانی معنی اش این است که انسان وابستگی را دوباره از نو شروع کند و آنچه را که در دوره های مختلف قاجار و پهلوی بر سر ملت ما آورده بودند و ملت ما به شکل یک ملت مرده ای درآمده بود و تابوتی بود که روی دوش آنها می رفت ، دوباره بعضیها دارند این را بازسازی می کنند و می خواهند ملت را به همانجا برسانند. ملت ایران چون زنده است با دنیا ارتباط دارد ولی آنها را هضم می کند و خودش بزرگ می شود نه اینکه خودش در دنیای غدار و فریبکار هضم شود.

از خطبه های حضرت آیت الله صدیقی حفظه الله در  نماز جمعه تهران 30 مهر95

 

پوستر 3 بازسازی قاجار و پهلوی در بیان آیت الله صدیقی

 

پوستر شماره 4 : چشم طمع انگلیسی ها

انگلیس به برخی شخصیت های مملکت ما چشم طمع دوخته است، چون در فتنه 88 آزمود که برخی افراد می توانند با آن ها هماهنگ باشند و در مسأله خبرگان و مجلس شورای اسلامی نیز انگلیس خط می دهد که به چه کسی رأی دهند. انگلیس سعی دارد مجلس خبرگان تحت نظر خودش تشکیل شود، هفتم اسفندماه به پای صندوق های رأی بیایید و با روشنی و بصیرت و رأی موثر خود مانع انتخاب لیستی شوید که مورد پسند انگلیس، آمریکا و شبکه های اسرائیل است و به نفع آن ها تبلیغ می کنند.

از بیانات حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در جمع زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام 1394/12/3

 

پوستر شماره 4 : چشم طمع انگلیسی ها

 

پوستر شماره 5 : منجی ما شعاع و پرتو ولایت امیرالمؤمنین و اهل بیت علیهم السلام بود...

بازی های سیاسی، جدال های گروهی و جناحی را به مدرسه ها نکشانیم. مدارس ما و دانشگاه های ما باید سیاسی باشند اما سیاست علوی. دشمنان را باید بشناسند. دشمن درجه اول ما آمریکاست.  اساتید و آموزگاران ما در کتاب های ما  باید ریشه ظلم جهانی را در سطوح مختلف بازگو کنند. این همه آیات قران درباره برائت از مشرکین... قرآن شیطان را برجسته کرده است و مردم را در مقابل دشمن و مشرکین و گروه هایی که با ما سر ناسازگاری دارند حساس کرده است. ما باید دشمن شناسی را در مدارس خودمان تزریق کنیم و البته مساله ولایت....مساله ولایت.... آن چیزی که ما را از چنگ استکبار نجات داد، از چنگ سلطه سلطنت نجات داد و آن چیزی این همه برکات برای ما آورد آن رهبری نهضت بود، آن ولایت وشعاع و پرتو ولایت امیرالمومنین و اهل بیت علیهم السلام بود...

از خطبه های حضرت آیت الله صدیقی حفظه الله در  نماز جمعه تهران 2مهر 95
 

پوستر شماره 5 : منجی ما شعاع و پرتو ولایت امیرالمؤمنین و اهل بیت علیهم السلام بود

 

 

پوستر شماره 6:  نگذاریم دوباره حکمیت تکرار شود...

نگوییم با وجود رهبری کسی نمی تواند انقلاب را به انحراف بکشاند، مگر رهبر معظم انقلاب از حضرت علی علیه السلام بالاتر هستند؟! در زمان حضرت علی علیه السلام یک عده صحنه را جوری ترتیب دادند که حادثه ی ابوموسی اشعری رخ داد و امروز نیز اگر مردم در صحنه نباشند ممکن است ابوموسی ها عمل کنند و خلاف آنچه نظر رهبری و مصلحت است عمل شود.در مذاکرات هسته ای به چه مقدار از خطوط قرمز رهبری عمل شده است ؟ آیا مسئله پروتکل الحاقی با اسلام و عظمت ما سازگار است؟ آیا این عمل به دین و اسلام و تشیع است که اجازه بدهیم عده ای هر کجا از کشور ما را که خواستند بازرسی کنند؟

از بیانات حضرت آیت الله کاظم صدیقی حفظه الله در 14 خرداد 94 مسجد سید اصفهان
 

پوستر شماره 6  نگذاریم دوباره حکمیت تکرار شود.

 

 


مطالب مرتبط:

  1. 10 پوستر از تک جملات ناب حضرت آیت الله احمد جنتی، رئیس انقلابی و ضد نفوذ مجلس خبرگان رهبری
  2. 10 پوستر از نکته های ناب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به همراه نسخه های قابل بازآفرینی
  3. 10 پوستر از مطالب ناب حضرت آیت الله مصباح یزدی و یا مطالب بزرگان پیرامون ایشان
  4. دانلود مجموعه پوستر آیه نگاری با کیفیت بالا برای پس زمینه رایانه و گوشی همراه
  5. دانلود مجموعه پوسترهای زیبا از رابطه طلاب حوزه علمیه و فضای مجازی در بیان امام خامنه ای
  6. دانلود مجموعه پوستر بصیرتی از بیانات حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی رحمه الله به مناسبت یوم الله نه دی
  7. دانلود مجموعه پوستر قرآنی آیه گرافی (آیه نگاری) برای پس زمینه رایانه و گوشی همراه
  8. توسعه غربی یا پیشرفت اسلامی؟ نظر شما چیست؟! + پوستر
  9. بیان جنس و فصل انسان از زبان استاد جوادی آملی برگرفته از صحیفه سجادیه + پوستر

نظرات (۱)

  1. سلام.حدود یک ماه پیش در کانال تلگرامتان گفتید به زودی صوت جدید میگذارید.پس چه شد؟