طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

قرارگاه انتخاب فاطمی - بصیرت بخشی انتخاباتی/ به روز رسانی ان شاء الله تا روز انتخابات

 انتخابات پوسترهای با کیفیت

//bayanbox.ir/view/6461788399725967359/%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C.png

بسم الله الرحمن الرحیم

به مناسبت امروز که روز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیهاست نیت داریم ان شاالله خدا عنایت بفرماید مطالب، پوسترها و جزوات مفیدی در مورد بصیرت انتخاباتی تولید یا معرفی نماییم.

غدیر نماد گفتمان انتخاب اصلح است و  فاطمه  زهرا سلام الله علیها نماد حمایت از انتخاب اصلح  است و ایشان ثابت فرمودند که باید پای انتخاب اصلح ایستاد ولو این حمایت به شهادت منجر شود...
ایشان همچنین نماد مقابله با تقلب کودتاگران بعد از انتخابات غدیری بودند ...

برای بازنشر بیشینه ی محصولات، روی پوسترها لوگوی گروه طلبگی تا اجتهاد درج نمی گردد هر چند ترجیحا دوستانی که بازنشر می دهند برای دسترسی دیگر عزیزان به مجموعه ی همه ی محصولات این صفحه  سایت را پیوند فرمایند....

 

ضمنا از جملات پیشنهادی برای پوسترسازی نیز استقبال می شود ....

 

پوسترهای تولیدی :

 

پوستر شماره یک : باید شمع بردارید و دور همه جا بگردید...

امام خمینی -1 باید شمع بردارید

جهت نیروی انسانی از همه بالاتر است، الان باید بگردید، شما در بین جمعیت بگردید این طرف و آن طرف و چند نفر پیدا کنید که دولت تشکیل بدهند. اگر یک نفر بخواهید پیدا کنید  که رئیس جمهور بشود، باید شمع بردارید و دور همه جا بگردید...

از بیانات حضرت امام خمینی رحمت الله علیه در جمع نمایندگان کارکنان روزنامه جمهوری اسلامی  1358/04/21

 

پوستر شماره دو: اگر مسامحه کنند مسئولند...

اگر مسامحه کنند مسئولند امام خمینی

ما مکلفیم در امور سیاسی دخالت کنیم؛ در این ایام، که اعلان می‌کنند مسئله[انتخابات] را، آن اشخاصی که در حوزه‌ها هستند، باید دست از کارها بردارند و راه بیفتند توی شهرها و دهات و روستاها و کمک کنند. و اگر نکنند، فردا مسئول‌اند پیش خدا و اگر مسامحه کنند، فردا مسئول‌اند پیش خدا. مردم را دعوت کنند به دخالت در امور،  به انتخاب صحیح، شماها مبلغ اسلام هستید.


  بیانات امام خمینی در جمع روحانیون تهران   1360/04/10  صحیفه نور جلد15 صفحه  59

 

پوستر شماره سه: خودش نمی آید...

آیت الله خوشوقت: خودش نمی آید

اگر شما به سراغ اصلح نروید اصلح به میدان نمی آید . وظیفه  این است که شخصیت های اصلح را متقاعد کنیم که به میدان بیایند. باید به سراغ کسانی رفت که از کسب پست های دنیایی فرار می کنند نه آنکه به جایگاه ریاست جمهوری به عنوان یک طعمه نگاه کنند.

از بیانات حضرت آیت الله عزیز الله خوشوقت رحمه الله به نقل از صادق محصولی در مصاحبه با 598 در تاریخ 27 اسفند 91

 

پوستر شماره چهار: شب عملیات...

شب انتخابات یعنی شب عملیات

موقع انتخابات مانند شب حمله ی دشمن به ماست. این موضوع به حدی برای دشمن اهمیت دارد که حتی مدتی قبل از انتخابات، دشمن حاضر است مقداری کوتاه بیاید و کمی عقب‌نشینی کند.. دشمن در مواقع نزدیک به انتخابات دوست دارد به اختلافات دامن بزند.. دشمن می‌خواهد اینجا را تبدیل کند به وضعیتی که همه به جان هم بیافتند. البته کور خوانده است، ما از این مسأله نیز عبور می‌کنیم.

 از بیانات حجت الاسلام علیرضا پناهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی 1391/12/11

 

پوستر شماره پنج : او نباید برود...

امام خمینی او نباید برود

 هر کسی را که  دشمن ایران، میخواهد که او بر سر کار نباشد، در مجلس نباشد، در دولت نباشد، او باید باشد؛ او به نفع ایران است. هر کسی را که دشمن ما می خواهد که او برود در دستگاه حاکمیت کشور و قانونگذاری کشور، او نباید برود. او طبق خواست دشمن عمل خواهد کرد.

 نقل قول امام خامنه ای از حضرت امام خمینی رحمت الله تعالی علیه در تاریخ   1386/12/22

 

 

 

پوستر شماره شش: جایگاه اهل تقواست...

جایگاه اهل تقواست

زاهدترین و مهذب‌ترین و باتقواترین انسان‌ها باید بروند سیاسی بشوند و اصلاً سیاست جایگاهِ اهلِ تقواست. آن‌قدر که یک انسان سیاسی نیاز به تقوا و تهذیب ‌نفس دارد یک استاد اخلاق نیاز به این سطح از تقوا ندارد. سیاسیون بدانند که توقع مردم از آنها داشتن تقوای بالاست. چون در عرصه سیاست و قدرت کنترل هوای نفس خیلی سخت است و انسان باید در مبارزه با نفس ابرقدرت باشد تا بتواند در عرصه سیاست، هوای نفس خود را کنترل کند.

از  بیانات حجت الاسلام پناهیان در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی 1391/12/11

 

پوستر شماره هفت : تنگه عنین نظام

انتخابات در بیان سید احمد خاتمی

 

انتخابات تنگه عینین نظام اسلام است، تنگه عینین در جنگ احد تنگه ای استراتژیک بود، پیامبر اسلام فرمود بایستید و این مکان را رها نکنید و الا دشمن نفوذ می کند؛ افراد نشنیدند و مقاومت نکردند و به همین دلیل دشمن نفوذ پیدا کرد، اگر می بینیم بحمدالله نظام اسلامی همچنان با نشاط و شادابی به راهش ادامه می دهد بخش از آن به دلیل همین نظارت های شورای نگهبان است.  این نظارت ها در حقیقت جنبه حفاظت از تنگه عینین نظام مقدس جمهوری اسلامی برعهده دارد، تا کنون شورای نگهبان در این عرصه به یاری خداوند خوب عمل کرده است؛

از بیانات آیت الله سید احمد خاتمی در گفتگو با رسا نیوز 15 آذر 94

 


مطالب مرتبط:

1. ملاک انتخابِ نماینده مجلسِ اصلح در کلام امام خامنه ای + دانلود نشریه

2. همه بیایند. نمایندگانی را انتخاب کنید که کشور را به بیگانگان نفروشند + دانلود نشریه امام و امت

3. روحانی: اگر یک جناح هست و یک جناح نیست، به انتخابات نیازی نداریم!

 

تعداد بازدید: ۲۷۸۴