طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

دانلود مجموعه پوستر از بیانات ناب حضرت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی حفظه الله

 بصیرت اجتماعی بزرگان پوسترهای با کیفیت

//bayanbox.ir/view/4823689519521802192/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3%DB%8C.png

بسم الله الرحمن الرحیم

پوستر اول : نگاه دینی عامل پیشرفت

نگاه دینی حجت الاسلام رئیسی


دولت اسلامی، دولت هدایت است؛ اگر پیشرفت را با نگاه اسلامی تئوریزه کردیم فقر و فساد و تبعیض در جامعه به طور کلی از بین می‌رود.. الگوی پیشرفت اسلامی و مسائل اجتماعی باید به یک عزم عملی تبدیل شوند؛ تمام اجزا باید به این نتیجه برسند که ما باید این الگو را اجرا کنیم.. در حوزه‌هایی که نگاه دینی داشتیم پیشرفت کردیم ولی در حوزه‌هایی که نگاهی غربی داشتیم موفقیتی حاصل نشده است.

از بیانات حضرت حجت الاسلام رئیسی در مراسم  رونمایی از محصولات مرتبط با اولین نقشه راه الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت  12 مهر 1395

 

 

پوستر دوم : از این نگاه ها بیرون بیاییم...

نگاه فراجناحی حجت الاسلام رئیسی


 به نظرم راه اینکه وضعیت کشور را تغییر دهیم این است که به مردم و جوانان اعتماد کنیم و از نگاه‌های حزبی و سلیقه‌ای بیرون بیاییم و به همه ظرفیت‌ها و افراد دلسوز کشور اطمینان کنیم... ( از بیانات حجت الاسلام رئیسی حجت‌الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران 3 اردیبهشت 96)

 

پوستر سوم : بستری مناسب برای آگاهی‎بخشی و روشنگری

فضای مجازی در نگاه حجت الاسلام رئیسی


ابزارهای نوین و فضاهای مجازی گرچه دست ساخته غرب بوده، اما بستری مناسب برای آگاهی‎بخشی و روشنگری جوامع است که باید از آن به شکلی مطلوب بهره برد...امتیاز و برتری رسانه‌های انقلابی نسبت به امپراطوری رسانه‌ای استکبار، فطرت حقیقت‎جو و خداخواه انسان‌هاست؛ پیام‌ انقلاب اسلامی مطابق با فطرت بشریت بوده و این رمز ماندگاری انقلاب است.
حجت السلام سید ابراهیم رئیسی 28 بهمن 95

 

پوستر چهارم : امتداد جریان عاشورا

امتداد عاشورا در نگاه حجت الاسلام رئیسی

 

نظام و انقلاب اسلامی ما امتداد جریان عاشورا است، بنابراین یاد شهدا نه‌فقط بر دیوار خانه‌هایمان بلکه سیره آنان باید در دل‌های ما جای بگیرد و سیره شهدا در زندگی فردی و اجتماعی ما پیاده شود...راه رسیدن به تمدن نوین اسلامی و تشکیل مدنیت دینی در عالم، همراه شدن با سبک زندگی و سیره شهدا است که سبب پیشرفت در همه عرصه‌ها نیز می‌شود.
 از بیانات حضرت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در کنگره ملی سرداران و سه هزار شهید خراسان شمالی 25 مهر 95

 

پوستر پنجم :  رمز اقتدار کشور...

رمز اقتدار کشور در نگاه حجت الاسلام رئیسی

 

 قدرتمندی کشور ما به لحاظ دلدادگی به دین و آموخته های دینی است و آنچه کشور ما را قدرتمند کرده فقه است که هم به معنی فقه اکبر، باورها و عقاید و هم به معنی فقه اوسط، اخلاق فاضله و کریمه و هم به معنی فقه اصغر، احکام و باید ها و نبایدهای الهی است . همین طور یکی دیگر از مولفه های قدرت در کشور، امام ، مقتدا و رهبری بصیرت آفرین در این نظام است که هم دوست و هم دشمن به آن معترف هستند که رمز اقتدار در این کشور و نظام ، رهبری است. جایگاهی که می تواند همه نیروهای انسانی پای کار را در مقابل دشمن و  یا برای سازندگی کشور بسیج کند و از همه توانایی های انسانی ، مادی و معنوی کشور برای تعالی بهره گیرد .
از بیانات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در مصلای امام خمینی تهران 09 دی 1395

 

پوستر ششم : با اجتهادی تمدن ساز..

اجتهاد تمدن ساز در بیان حجت الاسلام رئیسی

 

فقه پویای جعفری با اجتهادی تمدن ساز، توانایی پاسخ گویی به تمام سئوالات روز بشر را با تمام پیچیدگی‌های معاصر در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و ... دارد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی،‌ در جشن شب میلاد ابا المهدی(ع) که در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(علیه‌السلام) مشهد 18 دی 95

 


مطالب مرتبط:

  1. 10 پوستر از تک جملات ناب حضرت آیت الله احمد جنتی، رئیس انقلابی و ضد نفوذ مجلس خبرگان رهبری
  2. 10 پوستر از نکته های ناب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به همراه نسخه های قابل بازآفرینی
  3. 10 پوستر از مطالب ناب حضرت آیت الله مصباح یزدی و یا مطالب بزرگان پیرامون ایشان
  4. دانلود مجموعه پوستر آیه نگاری با کیفیت بالا برای پس زمینه رایانه و گوشی همراه
  5. دانلود مجموعه پوسترهای زیبا از رابطه طلاب حوزه علمیه و فضای مجازی در بیان امام خامنه ای
  6. دانلود مجموعه پوستر بصیرتی از بیانات حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی رحمه الله به مناسبت یوم الله نه دی
  7. دانلود مجموعه پوستر قرآنی آیه گرافی (آیه نگاری) برای پس زمینه رایانه و گوشی همراه
  8. توسعه غربی یا پیشرفت اسلامی؟ نظر شما چیست؟! + پوستر
  9. بیان جنس و فصل انسان از زبان استاد جوادی آملی برگرفته از صحیفه سجادیه + پوستر
تعداد بازدید: ۳۲۷۵