طلبگی تا اجتهاد

آنچه که لازم است عرض بکنم - که از همه‌ی این مطالب مهمتر است - نسبت حوزه‌های علمیه است با انقلاب و نظام اسلامی. هیچ کس در عالم روحانیت، اگر انصاف و خرد را میزان قرار بدهد، نمیتواند خودش را از نظام اسلامی جدا بگیرد. نظام اسلامی یک امکان عظیمی را در اختیار داعیان الی‌اللّه و مبلّغان اسلام قرار داده… این فرصت تا امروز کِی برای روحانیت وجود داشته؟
علاوه بر این، ابزارهای تسهیل‌کننده، مثل رایانه‌ها و ارتباطات اینترنتی و فضای مجازی و سایبری هم که الان در اختیار شماست![خطاب به روحانیون!).
اگر بتوانید اینها را یاد بگیرید، میتوانید یک کلمه حرف درستِ خودتان را به هزاران مستمعی که شما آنها را نمیشناسید، برسانید؛ این فرصت فوق‌العاده‌ای است؛ نبادا این فرصت ضایع شود. اگر ضایع شد، خدای متعال از من و شما روز قیامت سؤال خواهد کرد: از فرصت این همه جوان، این همه استبصار، این همه میل و شوق به دانستن، شما برای ترویج معارف اسلامی چه استفاده‌ای کردید؟ نظام اسلامی یک چنین خدمتی به ما معممین و روحانیون کرده. مگر میتوانیم خودمان را کنار بگیریم؟
بیانات در دیدار علما و روحانیون خراسان شمالی 19/07/1391

جستجو

بایگانی

نويسندگان

پربحث ترين ها

رسانه های همسو

۲

فراخوان تولیدات علمی آموزشی و پژوهشی طلاب و اساتید حوزوی جهت نشر در سایت طلبگی تا اجتهاد

 علمی

//bayanbox.ir/view/6983194544624903735/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D8%AB%D8%A7%D8%B1-%D8%B9%D9%84%D9%85%DB%8C-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%AA%DB%8C%D8%AF.png

بسم الله الرحمن الرحیم

سایت طلبگی تا اجتهاد در نظر دارد در جهت ایجاد حلقه ی وصل آموزشی و پژوهشی میان طلاب و اساتید حوزه های علمیه ی سراسر کشور، آثار این عزیزان را در سایت معرفی و به صورت پیوند بازنشر نماید.

جهت بازنشر آثار خود کافیست در سامانه ی وبلاگ نویسی بیان اقدام به تاسیس وبلاگ نموده (اینجا) و محتوای تولیدی خود را به صورت مطلب آماده و بارگذاری نمایید سپس در بخش نظرات این مطلب عنوان محتوای آموزشی یا پژوهشی حوزوی خود را به همراه لینک دسترسی به آن درج فرمایید. امید است به عنایت حضرت حق و توجهات ویژه ی مولایمان حضرت بقیة الله العظم ارواحنا فداه این حرکت در جهت رشد علمی آموزشی و پژوهشی حوزویان سراسر کشور مفید واقع گردد. مطالب دریافتی به صورت فصلی مورد درسته بندی و باز نشر قرار خواهند گرفت. حتما سطح تحصیلات فعلی به همراه نام و نام خانوادگی طلبه و مدرسه ی محل تحصیل درج گردد تا در کنار پیوند مطالب ذکر شود. لازم است مطالب در قالب کتاب، صوت یا فیلم درسی، نمودار، پرده نگار (پاورپوینت) ، مقاله، پایان نامه یا جزوه باشند.

نظرات (۲)

  1. سلام علیکم
    جزوه کامل نموداری صرف ساده(بخش فارسی+بخش عربی)
    اتمام سطح 2
    پایه دهم به صورت غیر حضوری(حوزه کمالیه خرم آباد)
    مشغول به تدریس تمام وقت ادبیات و منطق در شهرستان پلدختر لرستان
    لینک این جزوه در اولین مطلب وبلاگم موجود است
  2. با سلام
    به حضور شما عرض کنم، محتوای بنده در یک کانال تلگرامی نشر داده می شود. آیا برای این نوع مطالب هم زمینه ای اندیشیدید یا نه؟
    لطفا بازدید فرمایید در صورت تایید خدمتتان باشیم
    تشکر
    آدرس تلگرام
    @adabiyat_arab

    • پاسخ:

      سلام برادر
      نه متاسفانه این طرح صرفا برای بازنشر پیوند به وبلاگ های طلاب و اساتید در نظر گرفته شده
      می تونید محتواتون رو به یک وبلاگ منتقل بفرمایید و در صورت طلبه بودن با مشخصات ارائه بفرمایید تا بازنشر بشه.
      البته محتواها باید تولیدی خود اساتید و طلاب محترم باشه...
      موفق باشید
      التماس دعا